Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av tokspontan - 21 oktober 2015 19:20

Det finns en man som jag skriver med ibland.
Han tycker om mig för jag gör vad jag kan.
I hans små sms finns allt som jag behöver.
Önskar prata hela natten.
Han är värsta kärleksskatten.

(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag

(Kom) så länge båda ler
(Kom) så länge hoppet det finns kvar
Vi trivs så bra tillsammans
I morgon är en annan dag.

Han ger mig glädje och han ger mig en tro
Att djupt inom oss något fint börjat gro
Hans fina ord får mig att stråla o att lysa
Önskar prata hela natten
Han är värsta kärleksskatten

(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag

(Kom) så länge båda ler
(Kom) så länge hoppet det finns kvar
Vi trivs så bra tillsammans
I morgon är en annan dag

A.A.H


Av tokspontan - 21 oktober 2015 13:07

Det finns en flicka som jag går till ibland.
Hon tycker om mig för jag ljuger sådant.
I hennes kärlek finns allt som jag behöver. Så jag stannar hela natten. Fast vi är som eld och vatten.

(Kom) så länge hjärtat slår
Så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag

(Kom) så länge du bekräftelse ger
(Kom) så länge lusten jag har kvar
Så fort kan allt försvinna
I morgon är en annan dag.

Hon målar tavlor som hon ger sen till mig
Berättar för mig hur hon känner för mig
Jag lånar pengar som hon själv ju behöver. Jag ger inte henne ett skvatten. För vi är som eld och vatten.

(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag

(Kom) så länge du bekräftelse ger
(Kom) så länge lusten jag har kvar
Så fort kan allt försvinna
I morgon är en annan dag

Jag ljuger för henne så ofta jag kan
Sekunder blir till dagar och till år
Och jag tar av dig allt som jag får

(Kom) så länge hjärtat slår
(Kom) så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag

(Kom) så länge du bekräftelse ger
(Kom) så länge lusten jag har kvar
I morgon är en annan dag

Skrev detta för att hedra min intet ont anandes väninna som hoppades o väntade på samme man i 3 års tid. Medan han var tillsammans med andra kvinnor och aldrig ville något allvarligt med henne. Män som han som ljuger o manipulerar, utnyttjar o bedrar förtjänar att vara ensamma. Egentligen förtjänar de att ställas till svars oxå. Eller???

Av tokspontan - 21 oktober 2015 06:46

Tydligen är jag rätt stark! :)

Av tokspontan - 21 oktober 2015 06:45

Min goa väninna. Du har ett hjärta av guld o du finns alltid där för dem som behöver dig.

Jag är så glad att du mår bättre idag. Att du tar vara på ditt liv. Att du motionerar och blir stark. Både mentalt o fysiskt. Låt oss tala tyst om att du är i bättre fysisk form än mig trots att jag är 7 år yngre.

Jag unnar dig allt detta. Och mer därtill. Du är värd det bästa.

Denna tröjan borde du ha! ! ;-)

Av tokspontan - 21 oktober 2015 06:38

Det vore underbart att få träffa någon som gör just detta. Som tar hela mig till sitt hjärta. Som älskar mig för alla mina goda sidor. Och trots alla sämre.

Ovido - Quiz & Flashcards