Direktlänk till inlägg 22 augusti 2016

Energigivare ja tack!!

Av tokspontan - 22 augusti 2016 23:34

Det finns vissa människor som jag dras till...
* De som aldrig slutar drömma hur mörkt det än verkar vara just nu...

* De som ser till att saker blir gjorda...å nu menar jag lite större saker...tänk omskolar sig/ ger sig på sånt de aldrig vågat förut.

* De som vägrar ge upp tron på att det blir bra/det kan lyckas/det kommer att ljusna

* De som tänker och resonerar kring livet i stort och smått och delar med sig av sina tankar...

och sist men inte minst...

* De som vet att uppskatta vem jag är och som påminner mig om mina goda sidor de dagar som jag har glömt att jag har några.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tokspontan - 20 november 2016 10:51

Idag firas Barnkonventionens grundande. I Borlänge kommer man att gå i fackeltåg klockan 17 från Kupolen (samling vid tunneln till Ikea) till Cozmos där det blir uppträdanden, tal och prisutdelning. Hoppas att flera gör som jag och deltar i f...

Av tokspontan - 1 oktober 2016 10:04

Har en tarotkortlek och en tillhörande bok. Jag har spått vänner å bekanta på skoj gratis i drygt 10 år och det brukar stämma riktigt bra. Idag känner jag mig extra snäll och erbjuder de 5 första som kommenterar ett "dagens kort" där du får reda på v...

Av tokspontan - 26 september 2016 23:35

Förväntansfull...förvånad...ledsen och besviken...misströstande..Förväntansfull förvånad...ledsen och besviken. Omtumlad och resignerad. Veckan började med en sjujävla känslomässig bergochdalbana. Som om jag inte fått min beskärda del redan....

Av tokspontan - 26 september 2016 23:20

Även jag vill. Vill ha en egen måne. Som JAG kan åka till. Där jag kan glömma alla besvikelser. Grusade förhoppningar. Och kraschade drömmar. På min måne existerar bara jag. Och bara nu. Där härskar lugnet. Tålamodet. Kärleken i dess r...

Av tokspontan - 6 september 2016 15:19


Ditt val. Du ville inte kämpa. Du kanske inte förmådde/orkade/helt enkelt inte tyckte att jag var värd det. Men kom ihåg det sen. Kom inte till mig och gråt. Du lät mig gå. Ditt val. Inte mitt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards